Bu Blogda Ara

16 Kasım 2015

Noble, My Love (2015)고결한 그대


Bölüm sayısı:20  
 Tür:Romantik,Komedi
Yönetmen: Kim Yang Hee
Senaryo:Ji Soo Hyun
Orjinal yazarı: Go Gyul (Noble You)

Oyuncular:
Sung Hoo(Lee Kang Hoon)
Kim Jae Kyung(Cha Yoon Seo)
Park Eun Suk(Woo Hyun Sang)
Kim Dong Sung(Lee Kang Joon)


 
Toplamda 20 bölüm olan ve 15dk süren mini bir seri Noble,My Love aslında senaryosu baya klasik bir zengin bir Ceo olan Lee Kang Hoon bay mükemmel olarak bilmekte her şeyde iyi olmasına karşı dışarıya soğuk ve insan duygularını az umursayan bir görünüm sergilemektedir.

 

Bir gün arabasına giderken bir takım kişiler tarafından kaçırılarak alıkoyulur.Kang Hoon ellerinden kaçmayı başarsa da bıçakla yaralandığı için gide dide bir veteriner olan Cha Yoon Seo veteriner kliğinin önüne kadar ulaşıp baygın düşer.

 
Lee Kang Hoon yaralı bir şekilde bulan Cha Yoon Seo ilk müdaheleyi yaparak Kang Hoon'u iyileştirir.O günden sonra bir türlü kafasından Cha Yoon Seo atamayan Lee Kang Hoon kendince masum ve çekici veterinere Cha Yoon Seo yardımcı olmak hatta sürekli yanında tutmak için eziyet etmeye başlar.

 


Aslında bu mini diziye başlarken kararsız kalsam da oldukça eğlendim sık sık güldüğüm sahneler oldu ve hoşuma gitti başroldeki iki ismide Sung Hoon ve Kim Jae Kyung ilk defa seyrediyorum ilk başlar da oyunculuklarını öyle çok beğendiğimi söyleyemesem daha sonradan hem birbirlerine yakıştırdım hemde beğendim .Kim Jae Kyung çok sevimli mimikleri vardı ve izledikçe bu mini dizi  daha uzun olsa keşke diye düşünmeye başladım yinede uzun olsa aynı tadı alamazdım sanırım gereksiz uzatmalar olmadı gayet tadında bitti.
 Lee Kang Hoon'un yardımcısı çok komikti sutratına bakmak bile gülmeme yetti. 



 
Bir web roman'dan uyarlama olan Noble, My Love mini dizi olmasından kaynaklı olarak ayrıntıların es geçildiğini düşünüyorum  Cha Yoon Seo veterineri sık sık bırakıp gitmesi yanına bir çalışan neden almıyor şeklinde düşünmemi sağladı o kısımlar biraz mantıksızdı fakat gerçekten kısa olduğunu düşünülünce fazla o konuları irdelemek istemiyorum .
Eğer eğlenceli vakit geçirmek isterseniz bu kısa minicik diziyi tavsiye ederim.Soo Hoo'yu bu diziden sonra başlayan  Oh my Venüs'ün dizisinde de görebilirsiniz.
                                                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)