Bu Blogda Ara

10 Nisan 2016

Sanam Teri Kasam(2016)


Süre:154Dk
IMDb Puanı: 7.5 
Tür:Romantik
Yazar: Radhika Rao,Vinay Sapru
Yönetmen:Radhika Rao,Vinay Sapru
Müzik:Himesh Reshammiya

Oyuncular:
Harshvardhan Rane(Inder Parihar)
Mawra Hocane(Sraswati Parthasarthy/Saru)

Artmosfer: 9.5/10


Saraswati Parhsarthy sıradan görünümlü entelektüel fakat çevresindeki erkeklerce rüküş bir teyze olarak görülen biridir her ne kadar evlenmek istese de talipleri tarafından geri çevrilmesi yüzünden kız kardeşi de evlilik düşüncelerini rafa kaldırmak durunda kalır bu duruma üzülen Saraswati komşusu İnder'den yardım istemeye gider bir yanlış anlaşılma sonucunda ailesi tarafından yanlız bırakılıp ve evden kovulan Saru'nun imdadına sabıkalı İnder yetişir.

İnder ,Saru'ya yardım ederek onu ailesi'nin kabul edebileceği bir damat adayıyla evine geri dönmesi için uğraşsa da hesap da hiçte beklemedikleri durumlar oraya çıkacaktır.


O nasıl bir filmdir öyle en son Raanjhanaa 'dan sonra hiç böyle hissetmiştim 2016 hint filmleri olarak izleyip beğendiğim çok güzel bir filmdi diyebilirim Ashqui 2 sevenler kesinlikle bu filmi de izlemelerini tavsiye ederim kesinlikle beğeneceklerdir.


Gelelim filmi izlemememin nasıl olduğuna her yerde gördüğüm capsler sayesinde o kadar çok gördüm ki yahu bu film nedir böyle dedim ve araştırdım iyi ki de bakmışım yoksa böyle bir filmden mahrum kalacakmışım öncelikle söylemek gerekirse 'Sanam Teri Kasam' romantik seviyorsanız tam size göre filmi izlerken ağlamanın dibine vurmak allahım böyle aşkı bize de nasip et demek istiyorsanız hemen izleyin derim çünkü Saru ve Inder 'in aşkı beni benden aldı hele o İnder yok mu bakışlarıyla beni benden aldı gerçi arada Saru'ya kızsam da yine de çok şekerlerdi senaryo da oldukça klişe sözler ve dramın dibini görmek gibi durumlar olsa da Harshvardhan Rane ve Mawra Hocane uyumlu oyunculukları filmi almış götürmüş 2.30 saate yakın film nasıl geçti anlamadım diyebilirim bazı durumlarda ki hızlı geçişleri hemen anlamakta zorlansam da  capsler'den yürüttüğüm tahminlerimi de çürütmeyi başardı kızkardeşin durumu çok belirsizdi ne evlenme meraklısıylıymış dedim resmen gereksiz bir karakter olmuş bu dışında posteri çok ilgi çekici ve şık olduğu çok beğendiğim bir filmdi

                                                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)