Bu Blogda Ara

8 Mart 2015

Avokado Saç Maskesi (Avocado Hair Mask)




 
Çok zor saçlara sahibim ne yazık ki hem ince telli hemde kıvırcık olunca kimi zaman beni çileden çıkartıyorlar. Eskiden şekillendirmeyi çok severdim jöle ile şekil vermek kolay gelirdi tabi zamanla saçlarımı yıprattığını düşünemedim bir süre sonra saçlarımda kontrol edemediğim bir şekilde dökülmeler başladı gitmediğim doktor denemediğim ilaç kalmadı kısa vadede ama devamlı bir çözüm bulamadım araştırdıkça da içeriklerinden dolayı ürünlerden uzaklaşmak daha mantıklı geldi ve tarifler araştırmaya başladım kendimde denediğim ve sonuç aldığım tarifleri sizlerle paylaşıcım .Bir kısmını kendim oluşturdum sürekli aynı şeyleri denemekten sıkılan bir insanım bu gün ilk maskem olarak yaptığım avokado maskesini yazı cam.

Malzemeler:

1 adet Avokado
1 çorba kaşığı Süt
1 çorba kaşığı Yves Rocher Hair Repaır Oil
1 çorba kaşığı Zeytin yağı
1 ampul Bemiks
1 ampul Bepanthen

Yarım avokado benim için yeterli geldi süt, zeytin yağı, yves rocher hair repair, bemiks ve bepanthen ekliyoruz çok cıvık bir kıvamı olmuyor bunu saçımıza sürüp 1 saat kadar bekletiyoruz ve yıkıyoruz . Avokado'nun içersinde A, B1, B2, B3, B6, C, E, K vitaminleri, fosfor, magnezyum, demir, potasyum, kalsiyum ve çinko gibi mineraller bulunmakta hep side saç için yararlıbunların içersine vitamin eklemeseniz de olur sizin tercihinize kalmış.



Burada dikkat etmeniz gereken avokadoyu çatalla ezmeyin benim saçlarım kıvırcık olduğundan arındırırken zorluk yaşadım eğer mümkünse blender da iyicene ezin içersine yves rocher hair repair ekliyorum içeriğinde güzel yağlar var ve bir çok yağ eklemekten beni kurtarıyor normal uygulanması banyodan 10 dk önce saçlarınıza sürüp bekletiyorsunuz ben bu şekilde kullanmayı tercih ettim bazen de akşamları yatmadan önce saç uçlarıma uygulayıp yatıyorum yumuşacık bir etki bırakıyor gayet memnunum kardeşimin aldığı benim el koyduğum bir ürün çokta bereketli gidiyor hemen biter sanmıştım ama uzun süredir kullanıyorum . Kokusu da çok hoş özellikle yumurtalı saç maskelerinde kokusunu bastırması amacıyla kullanıyorum.

Maske sonrasında yumuşacık , parlak ve nemli saçlara sahip oluyorsunuz haftada bir uygulayabilirisiniz .