Bu Blogda Ara

7 Mart 2015

Akame Ga Kill!- アカメが斬る (8/10)


Yıl:2014
Bölüm Sayısı:24
Tür: Fantastik,Aksiyon,Macera
Yöneten: Tomoki Kobayashi
Yazan: Makato Uezu
Üreten: Square Enix
Müzik : Tku Iwasaki


 Başarılı bir manga olan Akame Ga Kill bir çok övgü almış ve sonunda tv serisi olarak yayınlanmaya başlamış toplam 24 bölüm olan anime eğer biraz şiddet öğeleri seviyorsanız beğeneceğinizi umuyorum .


  Tatsumi yoksul olan köyümü kurtarmak daha iyi şartlara getirmek amacıyla iki arkadaşıyla birlikte köyden ayrılıp başkente doğru yola çıkarlar fakat yolculuk esnasında canavarlarla karşılaşarak ayrı düşerler bir başına başkente gelen Tatsumi daha ilk andan dolandırılarak aslında başkente durumun ne kadar kötü olduğunun farkına varır .

Başkentte taht ın varisi daha bir çocuktur başkanın kuklası olan bu yönetim yüzünden yolsuzluk almış başını gitmiş bu yönetime de sadece dur diye' Night Raid ' suikasçi grubu vardır bu gruba dahil olan Tatsumi yönetimi değiştirebilecekler midir?



Night Raid Najenda, Akame, Tatsumi, Leone, Mine, Shelee, Bulat, Lubbock, Chealsea, Susanoo ,Esdeath
gibi karakterlerden oluşmakta bu karakterler daha önceki imparatorun ölmeden önce yaptırdığı 48 benzersiz silahın bir kısmını kullanmaktadırlar bunlar kullanana farklı özellikler bahşeden iyilik ya da kötülük adına kullanılan silahlardır tüm bunlarla savaşan savaşçılarımız düşmanları 'Jeagers' sonuna kadar mücadele edeceklerdir.Yanlız tek sorun  Bu savaş aletlerini kullanan taraflardan biri mutlaka kaybedendir :(



 Bende bir 'Shingeki no Kyojin' etkisi yaptı bu animeyi izleyenler bilir dumur oluyorsunuz Akame Ga Kill de aynen böyle oldu sonunda dumur oldum bu ne yahu dedim. Animenin karakterini sevdiğim için ayrılmak da zor oldu tabi bu zamansız ayrılıklar için yazara kızdım daha farklı olabilirdi bence yazık edilmiş Araştırdığım kadarıyla manganın, animesinden daha faklı ilerlediğini okudum oradan takip etmek daha mantıklı çünkü animesini beğendim ama üzdü beni o yüzden sevmedim işte :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)