Bu Blogda Ara

29 Haziran 2016

Senden Önce Ben(2013)Jojo Moyes


Sayfa Sayısı:479
 Çevri:Ayşe Görür
Yayın Evi:Pegasus Yayınları
Kitabın Orjinal Adı:Me Before You 

Artmosfer Puanı:4.5/5

27  yaşında ailesiyle yaşayan Loisa kendi sınırlı çevresinde yaşamayı seven parlak elbiseler ve renkli çoraplar giyen birisidir istemeden de olsa çalıştığı cafe'nin kapanması durumunda iş arayışları onu motosiklet kazası sonucunda omurilik zedelenmesi geçiren Will ile yollarının kesişmesini sağlar sadece 6 ay için işe alınan Louisa durumundan ötürü kendini dış dünyaya kapatmış ve farklı planları olan Will ile iletişime geçebilecek midir ?

Toplam 4 kitaptan oluşan serinin ilk kitabı olan Senden Önce Ben oldukça ses getirmiş hatta bu aralar vizyonda olan filmiyle de ilgi toplamaya tekrardan gündeme gelmeye devam etmektedir her ne kadar şimdi okuma fırsatım olsa da herkesin ağlamaktan öldüm yorumları da bir süre okumamı ertelememi sağladığını söyleyebilirim öncelikle ağlamadım nedendir bilmem çok hazırladım sanırım kendini ağlayamadım...
Yazarın akıcı dilini çok beğendim kitaba başlıyorsunuz ve hiç zorlanmadan elinizi her attığınızda kitap pıtır pıtır ilerliyor birazdan bırakıcım deseniz de benim gibi sabah olduğunu fark edince şaşırabilirsiz :)
İşlediği konu bakımından da klasik olduğunu düşünüyorum daha önce bu konu üzerinde işlenmiş film ve kitaplar mevcut 
Genelde film ve kitap arasında her zaman hayal kırıklığı yaşasam da fragmanları benim hoşuma gitti Emilia Clarke gibi son dönemlerin yükselen yıldızı (Game Of Thones izleyenler bileceklerdir) Louisa karakteri için seçilmesi yerinde bir tercih olduğunu düşünüyorum daha filmi de izlemediğimi belirtmeliyim tabi özellikle romantik severler için iyi bir kitap tavsiye ederim .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)