Bu Blogda Ara

29 Mayıs 2015

Aashiqui 2 (2013)


Süre:140 Dk
IMDb Puanı:7.1/10
Tür:Romantik-Dram
Yönetmen:Mohit Suri
Müzik: Mithoon,Jeet Ganguly,Ankit Tiwari

Oyuncular:
Aditya Roy Kapoor(Rahul Jaykar)
Shaddha Kapoor(Aarohi Keshav Shirke)
Shaad Randhawa(Vivek)



 
Rahul kariyerinin zirvesine ulaşmış yanlız şöhretin getirdikleriyle başa çıkamayıp kendini alkole vermiştir.Bir gün konser sırasında bir tartışma çıkar ve sahneyi terkeden Rahul alkollü bir şekilde yola koyulur.Az kalsın Aarohiye çarpıcak olan Rahul yere düşen pazar torbaları için yardım eder ve ayrılırlar.Kendine içmek için mekan ararken kendi şarkısını kendinden daha iyi söyleyen Aarohi'yi görünce hemen vururlur ondaki geleceği gördükten sonra onunla birlikte dönmesi için ikna eder.Rahul ,Aarohiye zirve basamaklarını çıkması için yardım ederken kendisi de bu basamaklardan aşağıya inmeye başlar peki aralarındaki aşk her şeyin üstesinden gelmek için yeterli olucak mıdır?



Shaddha Kapoor 'u Ek Villan'da izledikten sonra uzun zamandır gözüme çarpan ama izlemediğim bu filme bir şans vermek istedim kendisi bir çok ödül almış şöyle ki En İyi Müzik Yönetmeni,Uluslararası Hindistan Film Akademisi,Zee Cine En İyi Müzik Ödülü Yönetmeni gibi ayrıca adaylıklarıda bolca bulunmakta.Başrol ararken çok uğraştıklarını okudum hatta yetenek avına bile çıkılmış ama hiç uygun bir aday bulunamamış ama başroller birbirleriyle çok uyumluydu tercihlerini doğru kullanmışlar uğraştıklarına kesinlikle değmiş Konusu her ne kadar klişe olsa da birbirini seven iki kişinin fedakarlıklarını izlemek çok güzeldi.Rahulün içine düştüğü duruma oldukça yer verilmiş o kısımlar beni biraz sıksa da romantizm açısından çok güzeldi eğer romantik filmlerden hoşlanıyor iseniz bu filmi beğeneceğinizi umuyorum.Müziklerinide dinlemenizi tavsiye ederim gerçekden güzel olmuş.7.7/10


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)