Bu Blogda Ara

12 Mart 2015

Reply 1994 - 응답하라 1994 (2013)



Bölüm sayısı: 21
Tür: Romantik Komedi
Yönetmen: Shin Won-Ho
Yazar: Lee Woo-Jung

Oyuncular:
Go Ah Ra (Na Jung)
Jung Woo (Sseureki)
Yoo Yeon-Seok (Chilbong)
Kim Sung Kyun (Samchunpo)
Min Do Hee (Joo yoon-jin)
Baro (Binggeure)
Son Ho-Jun (Haetae)
Sung Dong-II (Sung Dong-II)
Lee II-Hwa (Lee II Hwa)



 Na Jung ve ailesi kırasal kesimden Seul e gelerek yerleşirler ve evlerini pansiyon olarak kiralarlar yine aynı şekilde kırsal bölgelerden gelen öğrencilerle birlikte bu evde yaşayarak bir aile olurlar.
 Dönemin trendleri, müzikleri ve önemli olaylarının da yer verildiği dizi gelecek ve geçmiş arasında gidip gelerek ilerlemektedir.



Reply 1997'nin yazarı Lee Wo-Jung bu dizininde yazarı bence bu dizide çok daha iyi iş çıkarmış.
Reply 1997 güzel başlasa da ilerledikçe sıkılmış hatta direk sona geçmiştim bu yüzden Reply 1994 daha eğlenceli buldum.


 
Na Jung ve SSeureki ikisi şahane olmuş SSeurek(çöp) ve Chilbong arasında gidip geldim Na jung seçimi hangisi olacak diye kararsız kaldım öldüm öldüm dirildim :)


 
Replay serilerinin değişmeyen kadrosu Anne (Lee II hwa ) ve Baba (Sung Dong II) karakterleri  ,birbirleriyle çok uyumlular hele annenin elinin ayarsızlığı:) Babasının köpür köpür sinirlendiği ve Pansiyondaki çocukları kendi çocukları gibi benimsemeleri tek kelimeyle harikaydılar.


 
Dizide karakterlerin her biri harika iş çıkarmış doğal olarak ilerliyor sanki pansiyonda siz yaşıyormuşsunuz gibi onları seviyorsunuz . 60 dk ile başlayan dizinin süresi zamanla uzamaya başlıyor gerçi uzamasaymış daha iyi olurmuş.




Gelelim benim favori çiftime Na Jung ve çöp bayılıyorum size:) Bir çift bu kadar mı güzel anlaşır hiç bir Replay serisinde Na jung ve Çöp kadar sevdiğim başka bir çift olmadı...


Çocukluklarından beri birlikte büyüyen Na jung ve çöp bir abi kardeş ilişkisi içersin de olsalar da Na jung zamanla Çöp karşı duygular beslemeye başlar .
Çöp tarafından bu duyguların cevabı olup olmadığı belli olmasa da pansiyonda kalan Binggeure'nin kuzeni olan ünlü beyzbol oyuncusu Chilbong pansiyona gelip gittikçe Na jung aşık olur onun çöpe karşı duygularını bilse de ondan kendisine bir şans vermesini diler ve böylelikle aşık üçgenimiz tamamlanmış olur.
Çöp dışardan bakıldığında şaşkın ve pasaklı gözükse de aslında işinin ehli bir doktordur.Na jung abisi ile küçükken arkadaş olsalarda onun zamansız ölümüyle kendisi artık Na jung abisi olur.

Chilbong annesi tekrar evlemiş kuzeni Binggeure kaldığı pansiyonda takılan aslında çok yanlız bir çocuktur.
Beyzbol takımında ünlü bir profesyonel bir atıcı olan Chilbong Na jung karşı duygular besler.


  
 Dönemin idolü olan Seo Taiji'ye oldukça yer verilmiş araştırdığım kadarıyla kore'nin Michael Jackson'ı gibi görülüyormuş daha sonra aniden kariyerinden ayrılmış bunu da Joo yoon-jin karakteriyle işlemişler hele odunsu oğlumuz Samchunpo gidip Seo Taiji 'nin klozetini söküp getirmesi bu çiftin en sevdiğim sahnelerindendir.
Birbirlerini yerken bu kadar iyi anlaşabilecek bir çift çıkacağını kim bilebilirdi ki dizinin en şapşal karakteri Samchunpo hele ilk bölümdeki metroyla pansiyonu bulması var ki yok artık diyorsunuz arkadaki meleme sesleri de çok güzel renk katmış hey duyduğumda gülüyorum :) 
Yoon-jin korku karakteri gibi gezip sesiz sedasız bir kızken içinden çıkan canavar halleri Samchunpo pataklaması Seo taiji fanlığı çok tatlıydı :)


Haetae beceriksiz bir çapkın olsa da tarzından ödün vermeyen Samchunpo ile oda arkadaşıdır.




 
Binggeure ailesi yüzünden doktor olan ama aslında ne istediğini bilemezken her fırsatta ona yardım eden Çöp karşı duygular besler. 


Replay 1994 benim için en iyi diziler arasındadır sık sık sıkıldığımda ya da dizi yokluğu çektiğimde izleyip gülüyorum :) Eğer izlemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim.

 

                                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)