Bu Blogda Ara

10 Şubat 2015

Gravity-Yerçekimi (2013)


Süre: 90 Dk
Yapım Yılı: 2013
Tür: Bilim Kurgu-Gerilim 
Yönetmen: Alfonso Cuaron
Yapımcılar: Alfonso Cuaron- Davıd Heyman
Senaryo: Alfonso Cuaron- Jonas Cuaron

Oyuncular :
Sandra Bullock
George Clooney
IMDb puanı : 8.0 


Artmosfer:8.5/10


 
7 Dalda Oscar almış Gravityi kardeşim sayesinde izledim çok beğendiğim bu filmi bana tavsiye ettiğinde ertelediğim için gerçekten pişman oldum :(
 Gidişatı çok akıcı bir şekilde ilerleyen filmin konusu şöyle ; Ryan Stone (Sandra Bullock) ilk kez uzaya çıkacak zeki tıp mühendisidir .
Ona eşlik edecek olan Matt Kowalski (George Clooney) her şey yolundayken birden terslikle karşılaşırlar başka bir uydunun bir füzeyle vurulması sonucu toz ve moloz bulutu onlara doğru gelmekte ve sadece ikisi 90 dk içersinde tekrar bu moloz bulutu üzerlerine gelmeden diğer uyduya sığınmak zorundadırlar..

Sandra Bullock güzel bir oyunculuk sergilemiş.George Clooney doyamadım desem yeridir, eğlenceli kişiliği filme renk katmış sadece ikisinin yer aldığı bu filmde kısa olması filmi daha tadında kalmasını sağlamış. Her sahne bende merak uyandırdı sonucunun ne olacağını tahmin edemedim gerim gerim gerildim :)

İnterstellardan sonra gravity izlediğimde Gravityi daha çok beğendiğimi söylemeden geçemicem sebebide İnterstellar yarısından sonra hızlanması, konusunun güzel ama yer yer sıkılmama sebep oldu Imdb puanı : 8.8 yani Gravity puanına göre daha yüksek ama benim gibi art arda izlerseniz uzaydan soğursunuz ona göre ;) 

Gravity izlemek isterseniz şimdiden iyi seyirler dilerim.


                                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)